۴ شهریور ۱۳۹۱، ۹:۴۸

مدیرعامل علیه عضو هیات مدیره؛

اختلاف نظر در آبادان بالا گرفت/ حکمت: از باشگاه صنعت نفت نمی‌روم!

اختلاف نظر در آبادان بالا گرفت/ حکمت: از باشگاه صنعت نفت نمی‌روم!

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با تکذیب صحبت‌های یکی از اعضای هیات مدیره این باشگاه گفت: من دو شغله نیستم و به همین خاطر از سمت مدیرعاملی باشگاه کنار نمی‌روم.

علی حکمت در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص صحبت‌های علیرضا خلیلی‌نیا مدیر رسانه‌ای و عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مبنی بر تغییر مدیرعامل این باشگاه، تصریح کرد: صحبت‌های خلیلی‌نیا را تکذیب می‌کنم. او اشتباه کرده است و بدون هماهنگی با من با رسانه‌ها در این خصوص حرف زده. من از باشگاه حقوقی نمی‌گیرم و به همین خاطر دو شغله نیستم.

وی درباره اینکه در میان مسئولان باشگاه اختلاف ایجاد شده است، تاکید کرد: ما با هم اختلافی نداریم ولی نمی‌دانم چرا بعد از بازی با صبا این حرف‌ها را مطرح کرده اند. آن هم در حالی که با من برای بیان این جملات هماهنگ نشده است. من در سمت خود هستم و کنار نمی‌روم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در خصوص اولین پیروزی این تیم در لیگ دوازدهم هم گفت: ما در مسابقات گذشته هم خوب بازی می‌کردیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. انگار در مسابقات گذشته طلسم شده بودیم ولی خوشبختانه این بار موفق شدیم حریفمان را شکست بدهیم.

وی در پایان درباره اعتراض شدید یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال صبا مبنی بر بازی ضد فوتبال صنعت نفت هم یادآور شد: این چه حرفی است که گل محمدی زده است؟ با اینکه تیم ما 10 نفره بود اما اصلا ضد فوتبال نبویم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه شب موفق شد در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر برابر صبای قم با نتیجه 2 بر یک پیروز شود.

کد خبر 1679517

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha